Perhanaaaaaaa (kiva foorumi)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki turha diipadaapa ja yleiset asiat koskien Perhana-ryhmää löytyvät täältä.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Virallinen Perhanamiitti II - Keksinen

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
PikassuKassu
Togepiin törmännyt
PikassuKassu


Viestien lukumäärä : 330
Join date : 01.08.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Soini

Virallinen Perhanamiitti II - Keksinen  Empty
ViestiAihe: Virallinen Perhanamiitti II - Keksinen    Virallinen Perhanamiitti II - Keksinen  I_icon_minitimeKe Joulu 15, 2010 5:48 pm

Miittiä keksiselle ollaan mietitty jo jonkin aikaa ja päätinpä tehdä mokomalle aiheen. Keskustelua milloin pidetään ja ketkä tulee tässä näin kivasti. Ei muuta.

Tulossa:

Kassu - Varmasti
Ekku - Varmasti
Masta - Varmasti?
Kaze - E


Viimeinen muokkaaja, PikassuKassu pvm La Joulu 18, 2010 10:11 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://pikassukassu.blogspot.com/
Ekumimi
"Kassun kultapupsi"
Ekumimi


Viestien lukumäärä : 155
Join date : 01.08.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Käläviä

Virallinen Perhanamiitti II - Keksinen  Empty
ViestiAihe: Vs: Virallinen Perhanamiitti II - Keksinen    Virallinen Perhanamiitti II - Keksinen  I_icon_minitimeKe Joulu 15, 2010 5:50 pm

Kyllä määkin oon tulossa varmasti, kunhan saadaan päivä sovittua! Mietin, että ehkä tammi-toukokuussa? Tai sit kesäkuussa OwO Hiihtoloma olis varmaa aika kiva, riippuu että milloin jokaisella on hiihtoloma Surprised
JA KASSU OSTAA MULLE KEKSISELTÄ SUKLAATA! OwO
Takaisin alkuun Siirry alas
PikassuKassu
Togepiin törmännyt
PikassuKassu


Viestien lukumäärä : 330
Join date : 01.08.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Soini

Virallinen Perhanamiitti II - Keksinen  Empty
ViestiAihe: Vs: Virallinen Perhanamiitti II - Keksinen    Virallinen Perhanamiitti II - Keksinen  I_icon_minitimeKe Joulu 15, 2010 5:54 pm

Ekumimi kirjoitti:
Hiihtoloma olis varmaa aika kiva, riippuu että milloin jokaisella on hiihtoloma Surprised
26.2.-06.3. mulla loma, tosin samalle lomalle pitäisi tunkea mahdollinen Rovaniemen reissu (ilmoitan myöhemmin menenkö siellä käymään ja milloin) ja lanit, mutta eiköhän minulla aikaa olisi keksiselläkin käydä.

Ekumimi kirjoitti:
JA KASSU OSTAA MULLE KEKSISELTÄ SUKLAATA! OwO
Juu
Takaisin alkuun Siirry alas
http://pikassukassu.blogspot.com/
Kaze
Mountain Dew(gong)
Kaze


Viestien lukumäärä : 102
Join date : 01.08.2010
Ikä : 25
Paikkakunta : Derppilä

Virallinen Perhanamiitti II - Keksinen  Empty
ViestiAihe: Vs: Virallinen Perhanamiitti II - Keksinen    Virallinen Perhanamiitti II - Keksinen  I_icon_minitimeLa Joulu 18, 2010 10:10 pm

E
Takaisin alkuun Siirry alas
The Maziger
Paint-bilettäjä
The Maziger


Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.08.2010
Paikkakunta : Riisinpoimintahatun alta pelikapula kädessä...

Virallinen Perhanamiitti II - Keksinen  Empty
ViestiAihe: Vs: Virallinen Perhanamiitti II - Keksinen    Virallinen Perhanamiitti II - Keksinen  I_icon_minitimeLa Joulu 18, 2010 10:14 pm

Lol mäkin rakastan späämiä. E.
Takaisin alkuun Siirry alas
PikassuKassu
Togepiin törmännyt
PikassuKassu


Viestien lukumäärä : 330
Join date : 01.08.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Soini

Virallinen Perhanamiitti II - Keksinen  Empty
ViestiAihe: Vs: Virallinen Perhanamiitti II - Keksinen    Virallinen Perhanamiitti II - Keksinen  I_icon_minitimeLa Joulu 18, 2010 10:18 pm

Miksi mun viestit ei tule tänne
Takaisin alkuun Siirry alas
http://pikassukassu.blogspot.com/
Sponsored content





Virallinen Perhanamiitti II - Keksinen  Empty
ViestiAihe: Vs: Virallinen Perhanamiitti II - Keksinen    Virallinen Perhanamiitti II - Keksinen  I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Virallinen Perhanamiitti II - Keksinen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Perhanaaaaaaa (kiva foorumi) :: Säännöt sun muut pakolliset jutut :: Ajankohtaista-
Siirry: