Perhanaaaaaaa (kiva foorumi)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki turha diipadaapa ja yleiset asiat koskien Perhana-ryhmää löytyvät täältä.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Wild Ekumimi appeared!

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Ekumimi
"Kassun kultapupsi"
Ekumimi


Viestien lukumäärä : 155
Join date : 01.08.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Käläviä

Wild Ekumimi appeared! Empty
ViestiAihe: Wild Ekumimi appeared!   Wild Ekumimi appeared! I_icon_minitimeMa Elo 02, 2010 1:34 pm

Yoo yoo yoo! Terseh!
Noh, kaikki varmaan tietää minut (murrmurr, jos ette tiedä >:o), eli olen 13-vuotias tyttö Käläviältä (jos ette tiedä, missä se on, niin murrmurr >8().
Tykkään paljon animesta, mangasta, peleistä ja musiikista OwO Lemppari animeni on tällä hetkellä Soul Eater, lemppari manga on ehkä Ghost! tai Imadoki (tai Soul Eater XP), lemppari peli on ehkä PKMN SS tai joku KH :3 Miulla menee mikä tahansa musiikki paitsi klassinen, iskelmä jne. Eli menee hevi, rock, j-rock, j-pop, pop, pelien teemamusat, joittenkin anime-sarjojen openingit jne...
Ulkonäöltäni olen n. 162 cm pitkä, minulla on punaiset olkapäille ulottuvat hiukset, joissa on liiloja raitoja, turkoosit silmät x3
No mitäs muuta tässä pitäis vielä kertoa... Hmm... En keksi mitään XP Päivittelen sitten joskus, kun kerkeän~

E: PERKELEEN HYMIÖT!
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Wild Ekumimi appeared!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Perhanaaaaaaa (kiva foorumi) :: Yleistä keskustelua :: Yleinen keskustelu :: Esittele itsesi!-
Siirry: