Perhanaaaaaaa (kiva foorumi)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki turha diipadaapa ja yleiset asiat koskien Perhana-ryhmää löytyvät täältä.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kaze/HikuKaze/Kelju/Kazenaattori/Kazeliini/Saske

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Kaze
Mountain Dew(gong)
Kaze


Viestien lukumäärä : 102
Join date : 01.08.2010
Ikä : 25
Paikkakunta : Derppilä

Kaze/HikuKaze/Kelju/Kazenaattori/Kazeliini/Saske Empty
ViestiAihe: Kaze/HikuKaze/Kelju/Kazenaattori/Kazeliini/Saske   Kaze/HikuKaze/Kelju/Kazenaattori/Kazeliini/Saske I_icon_minitimeMa Elo 02, 2010 1:41 pm

Moi, olen Kaze ja asun jumalan selän takana Liedossa. Olen tämmöinen pikkukakara ja pelaajan alku. Harrastan pelaamista, joissain määrin lukemista (luen Aku Ankkoja, mangaa ja joskus romaaneita) ja urheilua (Salibandy, Koripallo, Jääkiekko). Vanhempani eivät ymmärrä, että pelaan niin paljon, mutta ihan sama. Perhanassa olen "perustajajäsen", ja iirc itse ehdotin ryhmän tekemistä (tosin olen iloinen, että Kassu teki sen puolestani). Koneella ollessani pelaan Kiekko.tk:ta, kuuntelen musiikkia, spämmään mesessä ja random foorumeilla ja tapan aikaa. Konsoleita tässä talossa on 6: DS, DS, DSL, PS3, Wii ja N64. Lähinnä pelailen Wiitä ja PS3:a. Itselläni ei ole erikoista suosikkigenreä peleissä tai musiikisa, aika laajalti kaikki menee. Tulevaisuudenhaaveita ei ole mitään erityisiä. Vihaan Jonneja, pissiksiä, ja ihmisiä jotka inisevät turhaan. Kysymyksiä saa kysyä, jos tulee mieleen. Olen joku 155cm pitkä, blondit lyhkäset hiukset ja omaan saatanan komean lärvin. Idolini on Kassu pig
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kaze/HikuKaze/Kelju/Kazenaattori/Kazeliini/Saske
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Perhanaaaaaaa (kiva foorumi) :: Yleistä keskustelua :: Yleinen keskustelu :: Esittele itsesi!-
Siirry: