Perhanaaaaaaa (kiva foorumi)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki turha diipadaapa ja yleiset asiat koskien Perhana-ryhmää löytyvät täältä.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Toinen nof-turina (aka Kassun turina nro. IV)

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
PikassuKassu
Togepiin törmännyt
PikassuKassu


Viestien lukumäärä : 330
Join date : 01.08.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Soini

Toinen nof-turina (aka Kassun turina nro. IV) Empty
ViestiAihe: Toinen nof-turina (aka Kassun turina nro. IV)   Toinen nof-turina (aka Kassun turina nro. IV) I_icon_minitimeMa Elo 02, 2010 3:43 pm

Hieman 54. maailmansodan jälkeen

Vaikka modet ja ylläpito olivatkin rauhoittaneet ja lopettaneet 54. maailmansodan, sen jälkeen alkoi ”Kylmä sota” Kassun ja Tohtorin armeijojen välillä. Kylmä sota oli kumminkin sen verran rauhallinen, että Nof ei ollut enää vaarassa. Mutta eräänä sateisena päivänä Kassun armeija sai tietoonsa huhun, jonka mukaan Tohtorin armeija valmistelee Nofin valloittamista uuden salaisen aseensa avulla. Kassun armeijalla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin lähettää armeijan kolme ovelinta tyyppiä tutkimaan huhua...

Lähellä Tohtorin piilopaikkaa, joka on helvetin korkea torni

”Vain Tohtori jaksaa rakentaa noin helvetin korkean ja typerän näköisen tornin!” Kassu totesi katsoessaan tornia.
”Noh, pianhan siitä päästään eroon.” Kaze totesi varustaessaan soutuvenettä.
”Eikö sadetakit olisi pitänyt ottaa mukaan?” Tebe kysyi rankkasateessa.
”Koko armeijamme budjetti meni tähän veneeseen ja aseisiin” Kassu totesi ja hyppäsi veneeseen. Tebe ja Kaze seurasivat perässä.
”Kuka soutaa?” Tebe kysäisi.
”Sinä.” Kassu ja Kaze vastasivat yhtä aikaa. Tebe alkoi kiroillen soutaa ja kolmikko lähestyi tornia. Kun he vihdoin olivat kallion luona jonka päällä Tohtorin torni oli, Kaze kysyi kysymyksen joka oli ollut jokaisen mielessä jo useamman päivän:
”Miten pääsemme ylös ja sisälle torniin?”
Kassu kaivoi reppuaan ja löysi vihdoin etsimänsä. Kaikkien suureksi hämmästykseksi Kassu otti esille...Sorsan! Seurasi kiusallinen hiljaisuus, jonka jälkeen Kaze uskalsi sanoa:
”Mitä vittua?”
”Sorsa on lintu, joten se osaa lentää. Sorsa lennättää meidät Tohtorin torniin!” Kassu sanoi ja Tebe teki erittäin äänekkään facepalmin.
”Ottakaa Sorsasta kiinni” Kassu käski ja Tebe sekä Kaze tekivät niin.
”Lennä Sorsa, lennä!” Kassu huusi ja Sorsa lähti lentoon. Sorsa lensi kierrellen ja kaarrellen, mutta lensi kumminkin. Sorsa tiputti kolmikon Tohtorin tornin muurille.
”Hyvää päivänjatkoa!” Sorsa totesi ja lensi pois, luultavasti etelään.

Kolmikon harmiksi Sorsan lento oli herättänyt vartijat ja nopeasti heidät oli piirittänyt Tohtorin armeija. Eikä mikään Ö-luokan nofilaisista koottu armeija, vaan armeijaan kuului pelkästään mustiin haarniskoihin pukeutuneita ammattisotilaita. Sotilailla oli myös kunnon aseet, eikä mitään Ä-luokan boffereita. Kassulla, Kazella ja Tebellä ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin nostaa kädet ylös ja antautua. Pian paikalle ilmestyi myös itse Tohtori ja joku parrakas mies, jota ei ollut Nofissa ennen näkynyt.
”Ai jai jai, kannattiko tulla takapihalleni hiippailemaan?” Tohtori kysyi nauraen.
”Minulla on monta kertaa isompi tak...” Kassu aloitti, mutta jätti lauseen kesken nähtyään viereisen sotilaan aseen.
”Tulitte varmaan tutkimaan sitä ”salaista asettani”, eikö vain? Noh, salainen aseeni on tämä minun bottiarmeijani!” Tohtori huudahti ja matki ilkeää naurua jostain elokuvasta. Naurun keskeytti parrakkaan miehen yskäisy.
”Väärin.” Hän totesi.
”Sinä-parrakas-mies-jonka-nimeä-en-nyt-sattumoisin-muista, millä oikeudella sanot tuollaisia..” ja sitten Tohtori jätti myös hänkin lauseen kesken. Tohtori oli nimittäin nähnyt parrakaan miehen kädessä olevan pistoolin, joka osoitti suoraan Tohtoria vatsaan.
”Minua ei pätkääkään kiinnosta teidän mukahauskat sotaleikkinne, minä valtaan tämän foorumin oikeasti ja tapan kaikki jotka vastustavat minua!” Partamies selitti. Yksi bottisotilas ohjasi Tohtorin aseellaan samaan joukkoon Kassun, Kazen ja Teben seuraksi.
”Aloitankin foorumin valtaamisen ampumalla teidät paskaksi. Oli hauska tavata.” Partamies totesi ja astui sisälle helikopteriin joka pian lensi pois. Yksi bottisotilaista kysyi pian toiselta sotilaalta:
”Onko meillä siis lupa teloittaa nämä vai ei?”
”Helvetin idiootit, tietysti on!” Kassu huusi puolivahingossa ja Tebe teki taas äänekkään facepalmin.
”Mitä väliä?” Kassu sanoi ja yllättäen juoksi sotilaiden välistä tornin autotalliin. Hämmästyneet sotilaat eivät kerenneet edes ampua, mutta lähettivät pienen joukon sotilaita Kassun perään. Pian kuului laukauksia.
”Menetimme Kassun...” Kaze sanoi masentuneena.
”Ei, kuuntele!” Tebe käski. Kaze teki työtä käskettyä ja pian kuuluikin vaimeaa töötin ääntä joka voimistui hiljalleen. Pian seinästä ajoi läpi Kassu löytämällään jeepillä. Kassu ajoi sotilaiden yli ja otti Tohtorin, Kazen ja Teben kyytiin.
”Varo miten ajat, tämä jeeppi maksoi minulle miljoona viestiä!” Tohtori varoitti Kassua. Kassu ei välittänyt Tohtorin puheista, vaan ajoi tornin ovesta läpi ja jatkoi pakomatkaa ajamalla sillan yli turvaan.
”Minne menemme?” Tebe kysyi kun ryhmä oli vihdoin turvassa.
”Nyt on hätätila ja hätätilat vaativat hätäkokouksia. Menemme Nofin pääkaupunkiin.” Kassu vastasi ja tööttäsi vielä pari kertaa sen kunniaksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://pikassukassu.blogspot.com/
 
Toinen nof-turina (aka Kassun turina nro. IV)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Perhanaaaaaaa (kiva foorumi) :: Yleistä keskustelua :: Käyttäjien turinat sun muut itse tehdyt jutut-
Siirry: