Perhanaaaaaaa (kiva foorumi)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki turha diipadaapa ja yleiset asiat koskien Perhana-ryhmää löytyvät täältä.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Aloitus.

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
The Maziger
Paint-bilettäjä
The Maziger


Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.08.2010
Paikkakunta : Riisinpoimintahatun alta pelikapula kädessä...

Aloitus. Empty
ViestiAihe: Aloitus.   Aloitus. I_icon_minitimeTo Elo 05, 2010 9:30 pm

Kävelin rauhassa kahden muun ihmisen perässä. Tänään aloittaisin henkilääkärinä ja erikoiskoulutettuna palvelijana. Ulkona sarastelia viaton aamuaurinko ja pienet kastepisarat näyttivät udun seassa timanteilta. Huurretta oli ikkunassa. Saattajani jättivät minut oven eteen ja poistuivat nopeasti paikalta. Oven alta valui verta, joka alkoi kiemurrella jalkaani pitkin ylös. Se nousi pääni tasolle ja kietoitui huulieni ympärille. Avasin oven.

Huone oli valoisa, keskellä puolikas pylväs ja reunustoilla tulisija, sänky, kaappi ja tuoli med pöytä. Kaikki toisella seinustalla. Oikealla seinustalla oli peilejä, korkeita kattoon asti ulottuvia. Avasin kokonaisen seinän peittävän verhon, ikkunoita. Huone täyttyi valosta. Jotain... Lämmintä? "Mmm... Maistut niin ihanalta..." Henkilö joka puri minua sanoi kietoen kätensä minun ympärilleni.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Aloitus.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Perhanaaaaaaa (kiva foorumi) :: Yleistä keskustelua :: Käyttäjien turinat sun muut itse tehdyt jutut-
Siirry: