Perhanaaaaaaa (kiva foorumi)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki turha diipadaapa ja yleiset asiat koskien Perhana-ryhmää löytyvät täältä.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Raikasta on

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
BeingHermaphrodite
Nykyajan assassin
BeingHermaphrodite


Viestien lukumäärä : 3
Join date : 20.09.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

Raikasta on Empty
ViestiAihe: Raikasta on   Raikasta on I_icon_minitimeMa Syys 20, 2010 9:27 pm

Terpsan, nimimerkkini täällä on BeingHermaphrodite, jonka kaikki tietää varmaan paremmin nimellä iddsen tai greenjellyfish. Olen porissa asuva ja kahvia kittaava NAINEN.

Pidän ja nautin taiteesta, piirtämisestä, nukkumisesta, huumorista sekä hyvästä seurasta sekä ruoasta. Olen myös erittäin kiinnostunut kielistä ja kulttuurista, ja tunnen erityistä rakkautta 80- ja 90- luvun vintagetavaroihin. Omaan myös pimeän tyylin ja mustan huumorintajun, joka jatkuu niin tuotteissani kuin oikeassa elämässä.

Pelailen mielelläni videopelejä, korttipelejä ja vaikka mitä, lisäksi katselen paljon leffoja ja vietän paljon aikaa tietokoneella. Media on lähellä sydäntäni, mikä ehkä auttaa minua vielä urallani eteenpäin.

Tällä hetkellä opiskelen ensimmäistä vuotta Kuva-Artesaaniksi Graafisen viestinnän kaksoistutkintolinjalla, ja valmistun näillä näkymin ehkä vielä tällä vuosisadalla (2014).

farao
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Raikasta on
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Perhanaaaaaaa (kiva foorumi) :: Yleistä keskustelua :: Yleinen keskustelu :: Esittele itsesi!-
Siirry: