Perhanaaaaaaa (kiva foorumi)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki turha diipadaapa ja yleiset asiat koskien Perhana-ryhmää löytyvät täältä.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Aiheen otsikon pituus pitää olla 10 - 255 merkkiä.

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
The Maziger
Paint-bilettäjä
The Maziger


Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.08.2010
Paikkakunta : Riisinpoimintahatun alta pelikapula kädessä...

Aiheen otsikon pituus pitää olla 10 - 255 merkkiä. Empty
ViestiAihe: Aiheen otsikon pituus pitää olla 10 - 255 merkkiä.   Aiheen otsikon pituus pitää olla 10 - 255 merkkiä. I_icon_minitimeTo Syys 23, 2010 8:15 pm

"Nähdään taas huomenna!" Tyttöystäväni sanoi minulle kun erkanemimme metro asemalla erisuuntiin. Halimme ja suutelimme vielä hetken. Lähdimme sitten omille teillemme. Ei, me emme näe huomenna. Mieleni teki sanoa, mutta miksi pilaisin kaiken nyt kun olin lähellä tavoitteitani. Menin metroon ja istuiduin penkille rennosti, kaivoin läppärini esiin. Tulisin istumaan päätepysäkille asti. Tein koneellani randomeja asioita. Pitäisi vain odottaa ja antaa ajan kulua.
Tiesin sen, että "rakas" "tyttöystäväni" "rakastaa" "minua" "suuresti". Hän pettää minua muutamien jätkien kanssa, sellainen huora. Otin nenäliinan ja pyyhin huuleni siihen, liinaan jäi hieman sinertävä jälki. Pian se saamaton huora kuolee... Pian kuolee paljon ihmisiä. Myrkky leviää epidemian omaisesti kaikkiin paitsi minuun. Hymyilin tyytyväisesti ja laitoin läppärini laukkuuni. Eteeni tuli istumaan nainen nahkatakissa. Olimme kahden vaunussa. "Luulet olevasi nerokin, kuka tahansa pääsee jäljillesi tästä epidemiastasi." Yllätyin ja se näkyi naamastani. Hänen takkinsa kaulus peitti hänen suunsa. "Olisi tyhmää jos metroja kuunneltaisiin, mutta sen takia täällä on vain kamera valvonta." Ahaa, tajusin sen, nyt hänen puhettaan ei voitaisi lukea, itse olin kameraan päin selin. "Kuka-" Olin kysymässä mutta nainen keskeytti. "Saat kaikki vastaukset heti kun tulet puolellemme." Hän ojensi kätensä. Tartuin siihen empimättä. "Se joka olit ennen, se henkilö on kuollut, nyt olet XeCras. Se olkoon nimesi tästä päivästä lähtien."




//Kun ihminen kirjottaa randomia bullshittiä niin ihminen kirjoittaa randomia bullshittiä//
Takaisin alkuun Siirry alas
PikassuKassu
Togepiin törmännyt
PikassuKassu


Viestien lukumäärä : 330
Join date : 01.08.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Soini

Aiheen otsikon pituus pitää olla 10 - 255 merkkiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Aiheen otsikon pituus pitää olla 10 - 255 merkkiä.   Aiheen otsikon pituus pitää olla 10 - 255 merkkiä. I_icon_minitimeTo Syys 23, 2010 8:19 pm

Mazin maailmassa kaikki mielenkiintoiset asiat tapahtuvat metroasemilla.

E: Voisin kai jotain oikeaakin palautetta kirjoittaa... Perusdiipadapaa, mitä nyt loppu oli hieman hämmentävä kun kukaan ei kuollutkaan. Jatkoa en uskalla edes toivoa kun Mazin tuntien sitä ei koskaan tule ja muutenkin se sijoittuisi johonkin metroasemaan. Jonkun 6-7 antaisin arvosanaksi jos oikein aletaan arvostelemaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://pikassukassu.blogspot.com/
 
Aiheen otsikon pituus pitää olla 10 - 255 merkkiä.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Perhanaaaaaaa (kiva foorumi) :: Yleistä keskustelua :: Käyttäjien turinat sun muut itse tehdyt jutut-
Siirry: