Perhanaaaaaaa (kiva foorumi)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki turha diipadaapa ja yleiset asiat koskien Perhana-ryhmää löytyvät täältä.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Well....

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
The Maziger
Paint-bilettäjä
The Maziger


Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.08.2010
Paikkakunta : Riisinpoimintahatun alta pelikapula kädessä...

Well....            Empty
ViestiAihe: Well....    Well....            I_icon_minitimePe Joulu 10, 2010 5:44 pm

”Mmmh...” Availin silmiäni varovasti, pääni tuntui lasilta.
Valonvälähdyksiä, joku valo vilkkui. Siristin silmiäni jotta valo ei sattuisi niin paljon. Ajatukseni olivat solmussa. Avasin silmäni. Huone missä olin, tai itseasiassa missä riipuin oli täynnä narkkareitten lempivaloa, sinistä valoa joka vilkkui.
”Mitä helvettiä...” Sanoin käheällä äänellä ja kurkkuni tuntui raastinraudalta jonka läpi oltaisiin tungettu matemaatiikan kirjoja.
Minua oli ilmeisesti käytetty... Tikkatauluna? Päättelin sen ympärillä olevista tikoista ja siitä yhdestä tikasta joka roikkui hihastani. Luulen, että henkilö joka oli laittanut minut nippusiteillä tähän seinään kiinni on perfektionisti, koska ympärilläni on valkoista katkoviivaa ja huomaan, että minut on aseteltu tähän vinoasentoon. Päätelmiäni vahvistivat myös se, että lavuaarissa oli vatupassi.
Seinä mihin minut oli kiinnitetty oli kaakeliseinä, kylmä ja paskainen. Edessä oli rikkinäinen peili, jonka ympärillä oli... vaaleanpunaisia kukkia ja pari peace merkkiä.
Ahaa, olen siis vihdoin ja viimein voittanut menolipun helvettiin...Tai narkkarin unelma paikkaan...
Viistoon minusta oli lääkekaappi josta toinen ovi oli tippumaisillaan irti, saranat natisivat hieman.
Peilasin itseäni paskaisen peilin kautta, näytin omistavan vielä kaikki raajat.
Valot sammuivat.
”Vittu.” Kirosin. Etäisesti aloin kuulla meteliä, joka vain voimistui ja voimistui.
Sitten kaikki räjähti.



Takaisin alkuun Siirry alas
 
Well....
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Perhanaaaaaaa (kiva foorumi) :: Yleistä keskustelua :: Käyttäjien turinat sun muut itse tehdyt jutut-
Siirry: