PikassuKassu Togepiin törmännyt
Viestien lukumäärä : 330 Join date : 01.08.2010 Ikä : 29 Paikkakunta : Soini
| Aihe: THEYRE EVERYWHERE!!! La Loka 30, 2010 12:19 pm | |
| aka Alien Swarm peli-ilta numero uno. Tarkoituksena olisi pelata mahdollisesti koko ensimmäinen (ja ainoa virallinen) kampanja läpi alusta loppuun. Kampanjassa on 7 tehtävää joten kovinkaan kauaa ei pitäisi siinä kestää. Ajankohtaa vielä säädetään, mutta itse ehdottaisin viikonloppua ajankohtana 12-14.11. Tänä viikonloppuna ei kukaan enää kerkeä ja ensi viikonloppuna expot. Joka tapauksessa halukkaat ilmoittautukaa mukaan ja säädetään loput roska myöhemmin. Peli on ilmainen mutta vaatii Steamin.
Pelaajat Ilmoittakaa itsenne, hahmoluokka ja pelihahmo niin saadaan järkeä tähän touhuun. Lisäksi Steam ID olisi kova sana.
Officer - Pareku (Sarge) | Steam ID: ParekuJaecin (?) Special Weapons - Medic - Maziger (Faith [oletan näin koska et muulla ole pelannut]) | Steam ID: Maziger (?) Tech - PikassuKassu (Vegas) | Steam ID: KassuX9
Itse pelaan Techillä koska siihen tottunut Mazin kanssa pelatessa alieneilta turpaan ottaessa.
Viimeinen muokkaaja, PikassuKassu pvm Ke Marras 03, 2010 2:40 pm, muokattu 2 kertaa | |
|
The Maziger Paint-bilettäjä
Viestien lukumäärä : 172 Join date : 04.08.2010 Paikkakunta : Riisinpoimintahatun alta pelikapula kädessä...
| Aihe: Vs: THEYRE EVERYWHERE!!! La Loka 30, 2010 12:21 pm | |
| MÄ HALUUN OLLA ITSETUHOINEN MEDICCI!! Wesker hymiö tulee ja valtaa maailman *mwhahahahahahahahahahaa* | |
|
PikassuKassu Togepiin törmännyt
Viestien lukumäärä : 330 Join date : 01.08.2010 Ikä : 29 Paikkakunta : Soini
| Aihe: Vs: THEYRE EVERYWHERE!!! La Loka 30, 2010 12:23 pm | |
| - The Maziger kirjoitti:
- MÄ HALUUN OLLA ITSETUHOINEN MEDICCI!!
Harmi ettei tässä pelissä ole "VERY EASY FOR NOOBS"-vaikeusastetta, sillä olisi hienoa nähdä kun saataisiin turpaan silläkin vaikeusasteella. Me tarvitaan Pareku tai joku muu ninja että päästään tämä peli läpi! | |
|
asdf Metromies
Viestien lukumäärä : 24 Join date : 07.08.2010
| Aihe: Vs: THEYRE EVERYWHERE!!! Ti Marras 02, 2010 11:41 pm | |
|
Viimeinen muokkaaja, ParekuJaecin pvm La Heinä 22, 2017 2:43 am, muokattu 1 kertaa | |
|
Buglaux Perhanan muumipappa
Viestien lukumäärä : 107 Join date : 05.08.2010
| Aihe: Vs: THEYRE EVERYWHERE!!! Ke Marras 03, 2010 10:20 pm | |
| Ilmoittaudun hyvin epätodennäköiseksi osakkaaksi. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: THEYRE EVERYWHERE!!! | |
| |
|