Kappale 3
Kaze, Kassu ja Nintendoctor astuivat sisään viikatekauppaan. Valot olivat päällä, mutta ketään ei näkynyt olevan paikalla.
”Tämähän on helppoa” Kaze sanoi ja samalla hetkellä iso viikate lensi suoraan häntä kohti. Viikate leikkasi hänen kyborgikätensä irti.
”Kiitä onneasi ettei sinun oikea kätesi irronnut, tai sinulla olisi nyt kaksi kyborgikättä.” Kassu totesi selatessaan kirjahyllyä. Parin minuutin kuluttua hän löysi etsimänsä, kaupan omistajan päiväkirjan. Kirjan kanteen oli kaiverrettu kaikenlaista, joista suurin osa vaikutti olevan uskomatonta insideläppää. Juuri kun hän oli avaamaassa kirjaa, kuului kaupan takahuoneesta isolla äänellä:
”JOS AVAAT SEN KIRJAN NIIN KUOLET HETI, KUKA SITTEN OLETKAAN!”
Kassun, Kazen ja Nintendoctorin päät kääntyivät tietenkin katsomaan huutajaa ja älysivät löytäneensä henkilön jota olivat etsineet. Kyseinen henkilö oli tietysti kaupan omistaja, Maziger.
Mazigerin ulkonäköä voi kuvailla kahdella tavalla. Naisten tavalla ja miesten tavalla. Jos olet mies, suosittelen sinua hyppäämään seuraavan kappaleen yli.Mazigerilla oli yllään punainen mekko ja pitkävartiset paksupohjaiset mustat kengät joissa on valkoisia solkia (mikähän idea tässäkin on). Mazigerilla oli myös siniset pitkät hiukset letillä ja hänen kaulassaan oli mustanahkainen kaulapanta jossa oli 19 senttiset teroitetut rottapiikit (tässäkään ei ole mitään ideaa). Lisäksi hänen oikeassa korvassaan oli korvan halkova rustolävistys.
Miesten tyyli kuvailla on taas paljon yksinkertaisempi.Sinihiuksinen seksikäs isorintainen tyyppi jolla on mekko.
Seurasi kiusallinen hiljaisuus, jonka päätti Mazigerin asiallinen kysymys:
”Mitä #@!$%ä te täällä teette ja mitä #@!$% tyyppejä te olette?”
Sillä välin kun Kaze tuijotti Mazigeriä ja Kassu tutkaili päiväkirjaa, Nintendoctor esitteli itsensä, sekä hieman ”jäätyneet” toverinsa.
#@!$%, olettepa muuttuneet paljon” Maziger totesi selitysten jälkeen.
Takahuoneesta tuli esiin toinenkin henkilö, hieman Mazigeriä pienempi tyttö, jolla oli puolestaan vihreät hiukset ja lähes yhtä kummat vaatteet (vaikka haluaisinkin, en pystyisi sanoilla kuvailemaan niin kummia vaatteita).
”Onko meillä asiakas kun kuulen #@!$%ä joka toinen minuutti?” hän sanoi.
”Ei Lh, saimme vieraita. Vanhoja tuttuja.” Maziger totesi.
”Keitänkö kahvit?” Lh kysyi.
”Minulla on omat juomat” Kassu totesi syventyneenä päiväkirjaan ottaen taskustaan pienen pullon kokista.
Kahvin valmistumisen jälkeen ryhmä istuutui kaupan takahuoneen pöydän ääreen vaihtamaan kuulumisia. Henkilömme eivät olleet tavanneet vuosiin, vaikka esimerkiksi Kassu asui lyhyen kävelymatkan päästä kaupasta. Tämän kuultuaan Maziger vetäisi vanhan kunnon bitch slapin Kassuun.
”Vai olet sinä asunut tässä ihan lähellä ja silti olet mieluummin ryypännyt kuin tullut tapaamaan meitä!”
”En minä ole tiennyt että olette asuneet näinkin lähellä.” Kassu selitti samalla hieroen poskeaan, joka oli juuri saanut maistaa viikatekauppiaan vihaa.
”Lopettakaa riitely, minulla on syy koota ryhmä” Nintendoctor sanoi yhtäkkiä.
Kaikki tuijottivat äkisti tohtoria.
”Eikö ryhmän johtaminen ole yleensä Kassun tai Mazigerin hommaa, eikä sinun?” Kaze kysyi.
”Mitä odotat juopolta ja viikatekauppiaalta?” Nintendoctor totesi. Tämän kuultuaan Maziger päätti jaella myös hänelle bitch slapin, mutta Kaze kerkesi estämään Mazigeria.
”Sitä paisti, olen presidentin vasen käsi!” Nintendoctor jatkoi äskeisestä välittämättä.
”Kuka on sitten oikea?” Kassu kysyi.
”Hän on juuri se ongelma. Hän aikoo salamurhata presidentin.” Nintendoctor totesi huolestuneena.
”Mutta eikös pressalla ole kaikki henkivartijat sun muut?” Lh kysäisi.
”Kyllä, mutta loppujen lopuksi heille ei makseta tarpeeksi palkaa jotta he voisivat oikeasti tehdä jotain. Oikeasti tekin olette paremmassa turvassa kuin presidentti.” Tohtori vastasi. Sen kuultuaan Kaze alkoi katumaan ettei ollut ampunut presidenttiä aiemmin.
”Antakaa sitten potkut sille oikealle kädelle!” Lh sanoi ja löi nyrkkiä pöytään.
”Emme voi tai hän tappaa presidentin heti. Tässä tarvitaan perhana-ryhmää” Tohtori sanoi ja samalla hän älysi miten tuhoon tuomittu presidentti oikeasti oli.
”Meillä on hyvät elämät...” Maziger kerkesi aloittamaan, mutta Kassu keskeytti hänet hörppäämällä hyvinkin äänekkäästi kokispullostaan.
”..tai siis kaikilla meillä on hyvät elämät paitsi Kassulla ja sinä haluat pilata ne?” Maziger jatkoi.
”En minä halua, vaan presidentti vaatii sitä.” Nintendoctor sanoi ja Kassu meinasi kommentoida siihen ”Tohtori 1, Maziger 0”, mutta nähtyään Mazigerin ilmeen hän jätti sen sanomatta.
”Meillä ei ole kai vaihtoehtoa.” Kaze totesi.
”Mahtavaa, seikkailu!” Lh huusi ja heitti kahvimukinsa seinään.
”Äääh” Maziger sanoi ja meni kiillottamaan viikatteitaan.
”Mutta eihän tässä ole vielä läheskään kaikki perhanalaiset.” Kassu huomautti.
”Koska minulla ja presidentillä ei ole tietoa heidän sijainneistaan. Mazigeriinkin törmäsimme vahingossa.” Nintendoctor totesi.
”Vielä yksi kysymys. Kuka on tämä ”oikea käsi”?” Kaze kysyi.
”Hyvä kysymys, emme nimittäin tiedä. Hän antaa presidentille vinkkejä nimettömillä viesteillä.” Nintendoctor vastasi entistä huolestuneenpana.
”Mikäs sitten on suunnitelma?” Lh kysyi siivotessaan kahvimukinsa sirpaleita.
”Meillä on kaksi päivää etsiä mahdollisimman monta perhanalaista. Sen jälkeen meillä on viikko aikaa löytää ”oikea käsi” ja estää murha.” Nintendoctor sanoi.
”Minä taidan tietää mistä löydämme rakkaan Sekseenimme..” Kassu totesi puoliunessa.
Kolmannen kappaleen loppu